Nie trać czasu na szukanie rozwiązań, wybierz partnera, który zna rynek i doskonale wie, jakich rozwiązań potrzebuje Twoja firma.

Ponad 200 000 zł oszczędności i wzrostu efektywności
w szkole językowej

Celem było zwiększenie liczby zapisów uczniów i klientów poprzez systematyczne pozyskiwanie leadów, wsparcie działu sprzedaży, optymalizację procesów oraz poprawę wizerunku marki online w wielu kanałach i lokalizacjach.

skuteczności procesów sprzedażowych
1
zasięgu reklam
1
MINIMAL

Kim jest nasz klient?

Nasz klient to szkoła średniej wielkości oferująca edukację dla młodzieży oraz kursy dodatkowe dla dorosłych, działająca lokalnie w 5 miastach. Klient potrzebował kompleksowego wsparcia zarówno w generowaniu leadów, sprzedaży, jak i wizerunku marki online.

Główne wyzwania:

  • Stałe generowanie wysokiej jakości leadów
  • Uporządkowanie procesów sprzedażowych i rekrutacyjnych
  • Wsparcie zespołu sprzedażowego poprzez szkolenia i mentoring
  • Poprawa wizerunku marki online – strona WWW, social media, bio
  • Prowadzenie kampanii zwiększających świadomość marki w 5 lokalizacjach
  • Promocja offline w mniejszych miejscowościach – banery, ulotki, lokalne działania marketingowe

Cele biznesowe

  • Uporządkowanie procesów sprzedażowych i rekrutacyjnych

  • Wsparcie działu sprzedaży i zwiększenie skuteczności kontaktu z leadami

  • Poprawa wizerunku marki w internecie i offline

  • Prowadzenie działań marketingowych w 5 lokalizacjach oraz mniejszych miejscowościach

  • Regularna analiza i optymalizacja działań

Analiza dotychczasowych działań klienta

  • Brak spójnego procesu pozyskiwania i obsługi leadów
  • Dział sprzedaży działał bez wsparcia i jasnych procedur
  • Kampanie marketingowe były niesystematyczne i mało skuteczne
  • Social media miały niespójną narrację, a bio nie odzwierciedlało oferty
  • Strona WWW była przestarzała i słabo konwertowała odwiedzających
  • Działania offline były chaotyczne – brak banerów, ulotek i lokalnej promocji w mniejszych miejscowościach
  • Brak monitoringu wyników i analizy ROI

Działania Minimal
i rezultaty

Audyt i optymalizacja procesów

  • Analiza działań marketingowych i sprzedażowych
  • Dokumentacja procesów i eliminacja wąskich gardeł

 

Rezultat:

Uporządkowanie procesu obsługi leadów i rekrutacji

Pozyskiwanie leadów i kampanie sprzedażowe

  • Kampanie online i offline, segmentacja odbiorców
  • Automatyzacja follow-upów i raportowanie wyników

Rezultat:

  • Stały dopływ wysokiej jakości leadów
  • Poprawa skuteczności kontaktu i wzrost liczby zapisów

Wsparcie działu sprzedaży i szkoleń

  • Szkolenia i mentoring zespołu rekrutacyjnego
  • Doradztwo w zarządzaniu lejkiem sprzedażowym

Rezultat:

  • Poprawa skuteczności sprzedaży i efektywności zespołu

Poprawa strony WWW

  • Modernizacja layoutu i UX
  • Optymalizacja treści pod SEO i konwersję

Rezultat:

  • Lepsze doświadczenie użytkowników i wzrost konwersji na stronie

Kampanie zwiększające świadomość marki w 5 lokalizacjach

  • Dedykowane kampanie lokalne, targetowanie i remarketing

Rezultat:

  • Rozpoznawalność marki w pięciu miastach, wzrost zainteresowania ofertą

Marketing offline w mniejszych miejscowościach

  • Banery reklamowe i ulotki promocyjne
  • Lokalna dystrybucja i działania wspierające rekrutację

Rezultat:

  • Widoczność marki w mniejszych miejscowościach

  • Wzrost zainteresowania ofertą poza głównymi lokalizacjami

Efekty

Ponad  200 000 zł oszczędności i wzrostu efektywności

Stały napływ leadów wysokiej jakości około >20 zapisów miesięcznie